wtorek, 17 lutego 2015

Filmy, które warto zobaczyć...



Kolejna porcja filmów. Tym razem totalny mix gatunków (w większości thrillery, bo takie lubię najbardziej). Nie są to najnowsze hity dużego ekranu więc możliwe, że większość będzie Wam znana, jednak chciałam podzielić się tym, co lubię i uważam za dobre kino. Filmy, do których wracam i takie, które zostają w pamięci przez jakiś czas po obejrzeniu. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie :)

Będę starała się na bieżąco zamieszczać takie zestawienia. Tym bardziej, że okres zimowy jest doskonałą okazją do wspólnych wieczorów filmowych. Poprzednie zestawienie znajdziecie TUTAJ


Labirynt / Prisoners





Zostań / Stay





Dziewczyna z tatuażem / The girl with the dragon tattoo





Infiltracja / The departed





Krwawy diament / Blood diamond





Zaklęci w czasie / The time traveler's wife




W sieci kłamstw / Body of lies





Słaby punkt / Fracture




Wyspa strachu / Perfect Getaway




Monachium / Munich




Człowiek w ogniu / Man on fire




Oszukana / Changeling




Miasto ślepców / Blindness




Człowiek z Cold Rock / The Tall Men





Wilk z Wall Street / The wolf of Wall Street




Księżna / Duchess




Operacja Argo / Argo




Miłego oglądania!!

Ewela :)


Bądź na bieżąco dołączając do grona:


 na Facebooku - TUTAJ


 na  Instagramie TUTAJ

Obserwatorów bloga!


3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe propozycje:) chyba coś z tej listy wybiorę:)
    ściskam cię kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dobre filmy. Część z tej listy widziałam , do niektórych wracam z dużym sentymentem . Dzięki za ciekawe propozycje, ja ze swej strony polecam gorąco dwa filmy, które ostatnio obejrzałam i byłam pod wrażeniem - Sędzia i Powiedzmy sobie wszystko - obydwa z 2014 roku. Ściskam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre widziałam jednak wydają sie kropla w Morzu. Post leci do zakładek i jak bd chwila trzeba nadrobić filmy :D

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym sądzisz?
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!