czwartek, 5 lutego 2015

PasteLove...



Czas na zmianę! Tym razem pokażę Wam pastelową propozycję manicuru hybrydowego. Taka kolorystyka jest idealna na codzień - do pracy, czy szkoły.

Do wykonania tej stylizacji użyłam lakierów hybrydowych Semilac w odcieniu 047 Pink Peach Milk i 001 Strong White, który pokryłam matowym topem. Wszystko możecie nabyć TUTAJ.
Nie jest łatwo wykonać zdobienia na własnych paznokciach, zwłaszcza lewą ręką, ale mam nadzieję, że jakoś sobie poradziłam i efekt końcowy jest zadowalający :)

O tym, jak wykonać manicure hybrydowy krok po kroku pisałam w oddzielnym poście TUTAJ









Podoba się Wam takie zestawienie kolorystyczne? 

Ewela :)


Bądź na bieżąco dołączając do grona:

 na Facebooku - TUTAJ

 na  Instagramie TUTAJ

Obserwatorów bloga!

7 komentarzy:

  1. Chciałam zamówić sobie te lakiery ale nie byłam pewna, po Twoim poście się zdecydowałam i zamowilam.
    Bardzo podoba mi się ostatnia fotka. Można wiedzieć jakie ustawienia aparatu były przy robieniu tego zdjecia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że posty z hybrydami w roli głównej zachęcają do ich wypróbowania :)
      Jezeli chodzi o ustawienia aparatu, to wszytskie zdjęcia były robione obiektywem portretowycm 35 mm f/1.8 przy świetle dziennym stąd też nie jestem w stanie podać dokładnych parametrów, bo zależały one natężenia światła. Czasem każde zdjęcie robię na innych ustawieniach i nie jestem w stanie ich spamiętać.

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Co za odmiana po czerni :). Bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne paznokcie.Moje ulubione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, no śliczne te twoje paznokietki;) Bardzo, ale to bardzo mi się podobają!!!
    ściskam mocno i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj nie moge sie doczekać jak zrobie cos z pazurkami, ale to dopiero za jakis czas bo na razie malutka pochłania każda moja chwilkę czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje robię wieczorami, jak synek juz smacznie sobie śpi :)

      Usuń

A co Ty o tym sądzisz?
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!