poniedziałek, 30 marca 2015

Elegancki manicure z Semilac


Mimo iż wiosna kojarzy się z pastelami, ja zdecydowanie lepiej czuję się mając na paznokciach ciemniejsze barwy. Kolory te, według mnie, wyglądają bardzo elegancko, seksownie, z tzw. pazurem. I choć stylizację  tę można zaliczyć do wieczorowych, ja uwielbiam ją w codziennym wydaniu.


Lakiery, których użyłam to hybrydy Semilac031 Black Diamond i 034 Mardi Grass. W Mardi Grass zakochałam się od pierwszego wejrzenia, dlatego na pewno nie raz pojawi się na moich paznokciach. Oba kolory są bardzo dobrze kryjące więc wystarczyły mi dwie cienkie warstwy. Efekt starego złota to nic innego, jak folia transferowa. Największy problem sprawił mi wzorek imitujący 'wężową skórkę',  po prostu ciężko maluje mi się lewą ręką... Mam jednak nadzieję, że podoba się Wam efekt końcowy.






Jeżeli jesteście ciekawe, jak wykonać manicure hybrydowy odsyłam Was do wcześniejszego wpisu TUTAJ

Koniecznie dajcie znać, czy lubicie takie zestawienia kolorystyczne? 
Jakie kolorki macie obecnie na swoich pazurkach?

Ewela :)

Bądź na bieżąco dołączając do grona:


 na Facebooku - TUTAJ

 na  Instagramie TUTAJ

Obserwatorów bloga!


9 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki. Dobry na każdą okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie... tak oryginalnie i stylowo:)
    ściskam Cę kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdobienie :) mój wygrany Juicy peach słabo kryje, musiałam dać aż 4 warstwy a i tak widać trochę płytkę ale to nic bo kolor jest świetny :) czas na naowe nowe kolory :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tego typu lakiery dobrze jest nałożyc biały podkład. Ja czasem robię tak pod 023 Banana i nie prześwituje. 001 to obowiązkowy kolor :)
      Buziaki Ewciu :*

      Usuń
  4. Ciekawe zdobienie, chociaż ja teraz zdecydowanie stawiam ja jaśniejsze barwy :) Chyba chcę wreszcie przywołać wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt piękny!!! Tylko u siebie nie mogę się przekonac do ciemniejszych barw...od zawsze tylko róże, czerwienie i pastele;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalne! Ja właśnie przymierzam sie do zakupu jakiegoś jasnego koloru ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście eleganckie :) Na swoich paznokciach wolę jaśniejsze odcienie i pastele, ale u kogoś bardzo mi się podobają takie kolory!

    OdpowiedzUsuń

A co Ty o tym sądzisz?
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!